-25% Lähes kaikesta koodilla KARKELOT25
Sähköpostitse tavoitat meidät osoitteesta palaute.kauppa@kultajousi.fi. Vastaamme sähköposteihin mahdollisimman nopeasti.
Verkkokauppatilauksiin liittyen tavoitatte asiakaspalvelun sähköpostitse verkkokauppa@kultajousi.fi
Asiakaspalvelun puhelinnumero 020 7000 788 (puhelun hinta mpm). Puhelinasiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8.00-16.00.
Voit olla meihin yhteydessä myös Kultajousen Chatin ja Facebookin kautta. Kultajousen Chat on auki arkisin klo 10.00-18.00 ja lauantaisin 12.00-16.00.
Poikkeusaukiolot:
Perjantai 1.11. 8-16
Myymälöiden yhteystiedot ja aukioloajat löydät myymälät-valikosta.
Mikäli olet tekemässä useamman tuotteen tilausta, kuten merkkipäivälahjat ja palvelusvuosilahjat tai muut henkilökuntamuistamiset, yritysmyyntimme palvelee teitä numerossa 020 7417620 ja sähköpostitse osoitteessa yritysmyynti@kultajousi.fi
Kultajousen Arvo-asiakkaana saat bonusta myös verkosta ostamillesi tuotteille - ilmoita meille Arvo-asiakasnumerosi ostoksen yhteydessä! Arvo-asiakkuuteen liittyvissä asioissa voitte lähettää sähköpostia arvoasiakas@kultajousi.fi.
Voit löytää kysymykseesi vastauksen myös Usein kysyttyjen kysymysten alta!
Puhelinvaihde (muut kuin henkilöasiakkaat)
Puhelinvaihteemme numero on 020 7417 600 (puhelun hinta mpm). Puhelinvaihde on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8.00-16.00
Kehu, kritisoi, kysy, kommentoi – kaikki palaute on kullanarvoista!
Otamme ilomielin vastaan niin risut kuin ruusutkin. Jos mielessäsi on siis jotakin Kultajouseen liittyvää, on tämä oikea paikka avata sanainen arkkusi ja keventää sydäntäsi.
Pyrimme käsittelemään kaikki palautteet mahdollisimman nopeasti.
Oheisen palautelomakkeen lisäksi voit myös lähettää palautetta sähköpostilla osoitteeseen: palaute.kauppa@kultajousi.fi
Myymälämme palvelevat Teitä mielellään suoraan kaikissa tuotesaatavuutta ja aukioloaikoja koskevissa asioissa. Yhteystiedot puhelinnumeroineen näkyvät sivumme Myymälät -osion alla. Voitte mielellään olla yhteydessä myös sähköisesti oheisella lomakkeella tai sähköpostitse, jolloin selvitämme asian ja olemme yhteydessä Teihin.
Asiakaspalvelun sujuvuuden edistämiseksi toivomme että ilmoitatte meille ostotapahtuman kuitin numeron, sekä puhelimitse että sähköpostitse tapahtuvissa tiedusteluissa, kun kyse on jo tehdystä ostoksesta.